Szkolenia > Business Intelligence > Analiza danych i raportowanie

grafika

EX3h – MS Excel – Zastosowanie zaawansowanych narzędzi w pracy działu HR

Szkolenie skierowane do:

  • Pracowników działów HR, działów personalnych, wykorzystujących arkusz w codziennej pracy.
  • Osób zarządzających działami personalnymi.

Cele i korzyści:

  • Szybkie przygotowywanie zarówno prostych jak i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy działu personalnego.
  • Sprawne tworzenie analiz z użyciem wbudowanych narzędzi Excela. Szybkie przygotowanie raportów i skuteczna wizualizacja ich wyników.

Wymagania:

Dobra ogólna znajomość środowiska MS Excel, w tym zwłaszcza: tryby adresowania (adresy względne, bezwzględne i mieszane), umiejętność zastosowania podstawowych funkcji wbudowanych (SUMA, ŚREDNIA, MIN, MAX, itp.).

Plan Szkolenia:

  1. +Właściwe przygotowanie zestawień danych i praca z bazami danych umieszczonymi w Excelu.
  2. +Analiza danych i raportowanie z użyciem wbudowanych funkcji i narzędzi Excela.
  3. +Pobieranie danych z zewnętrznych źródeł z funkcją odświeżania czyli jak pobrać dane do arkusza bez konieczności częstego powtarzania operacji kopiuj-wklej i każdorazowego dostosowywania układu danych końcowych.
  4. +Przygotowywanie zestawień danych w końcowym etapie raportowania oraz przystosowywanie źródeł danych do dalszej analizy z użyciem funkcji tekstowych oraz narzędzi służących obróbce tekstu.
  5. +Zastosowanie zaawansowanych narzędzi Excela na praktycznym przykładzie oceny kompetencji pracowniczych metodą 360 stopni.
  6. +Wielowymiarowa analiza danych z użyciem tabeli przestawnej czyli błyskawiczne tworzenie złożonych analiz.
  7. +Wizualizacja danych.
  8. +Zabezpieczanie efektów pracy.
  9. +Automatyzacja pracy – makra w Excelu.

Szkolenia uzupełniające:

  Program szkolenia

Czas trwania:

2 dni

Forma:

Warsztaty wspomagane wykładem

Cena:

Cena szkolenia ustalana jest indywidualnie, na podstawie potrzeb szkoleniowych Klienta.

Zgłoszenie uczestnictwa

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.